Suport pre/post vanzare

PERSOANA FIZICA


1.Cum cumpar?

In acest caz echipa noastra de vanzari va poate ajuta cu o oferta special adaptata nevoilor dumneavoastra si va poate informa despre procedura noastra de reduceri si cazurile in care aceasta se aplica.

Ne puteti contacta in scris pentru a cere o oferta personalizata, la adresele de email cunoscute.

Un reprezentat al firmei noastre va poate ghida pentru a le oferi elevilor o experinta LEGO Education STEAM completa, prin achizitionarea materialelor necesare pentru un laborator complet care se adreseaza invatamantului Prescolar, Primar si Gimnazial.

Daca nu doriti acest lucru selectati si adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi. Apasati pe cosul de cumparati. Verificati daca selectia este completa si corecta. In caz ca, doriti sa renuntati momentan la un produs il puteti sterge apasand pe X-ul rosu din stanga, din tabelul cu produse.

Daca aveti un cupon de reducere, va rugam introduceti codul acestuia inainte de a finaliza comanda.

Va rugam verificati corectitudinea datelor introduse pentru facturare si livrare, mai ales daca alegeti o adresa alternativa sau o alta persoana disponibila pentru livrare. In acest caz ne ajuta si un alt numar de telefon.

Nu uitati sa consultati GHIDUL CLIENTULUI INTELIGENT din pagina dedicata Suport pre/post vanzare si LECTIILE PRACTICE gratuite pentru produsele selectate.

2. De ce sa creez un cont?

Daca aveti un cont creeat puteti beneficia de ultimile stiri si informatii in domeniu, va puteti abona la newsletter si beneficiati de reducerile aplicate clientilor fideli.

3.Ce pot sa fac daca nu pot crea un cont?

Va rugam sa ne comunicati acest lucru prin email la adresa …….in care sa specificati problema aparuta, detalii de contact ca: nume, numar de telefon, etc si echipa noastra de asistenta tehnica va rezolva aceasta situatie in cel mai scurt timp posibil si va va contacta.

4.Ce pot sa fac daca nu reusesc sa ma autentific?

Verificati daca:

-user name este scris corect(caps lock nu este activ)

-parola este scrisa corect(caps lock nu este activ)

-in caz ca ati uitat parola incercati recuperarea sau schimbarea acesteia

-daca tot nu reusiti conectarea, incercati sa creati un cont nou

-exista posibilitatea ca sistemul nostru sa se afle in mentenanta sau sa existe un upgrade in desfasurare si in acest caz particular va rugam sa incercati sa va autentificati si mai tarziu.

Va rugam sa ne comunicati acest lucru prin email la adresa …….in care sa specificati problema aparuta, detalii de contact ca: nume, numar de telefon, etc si echipa noastra de asistenta tehnica va rezolva aceasta situatie in cel mai scurt timp posibil si va va contacta.

5. Dupa plasarea comenzii pot schimba adresa de facturare sau de livrare?

Dupa plasare comenzii nu ar trebui sa schimbati aceste detalii. Daca, totusi, este cazul, va rugam sa ne trimiteti o solicitare scrisa cu modificarile dorite la adresa de email…..cat mai curand posibil.

In cazul in care comnada dumneavoastra se afla in stadiul de procesare vom putea face aceste schimbari.

Daca am predat coletul dumneavoastra curierului, atunci acesta va ajunge la adreas specificata initial.

In ambele cazuri ecgipa nostra va ava notifica in scris.

6. Primesc factura?

Cnad plasati comanda sistemul emite automat o factura proforma care contine toate datele necesare daca doriti sa faceti plata cu card sau op.

Factura fiscala o primiti in colet sau prin email la adresa de email pe care ati furnizat-o.

7. Cum primesc o confirmare de plata?

Daca alegeti optiunea de plata cu card sau op, va informam in scris cand plata dumneavostra este confirmata si stadiul in care se afla comnda dumneavoastra.

8. Pot cumpara in rate?

In acest moment nu avem implementata plata in rate. Echipa nostra lucreaza si in cel mai scut timp aceasta optiune va fi disponibila.

9. Dupa plasarea comanzii, in cat timp o primesc?

a) In cazul in care plata se face la livrare, fiemele de curierat care au contract cu noi, livreza produsele in 24 de ore.. mentionam ca acest lucru nu se aplica in cazul zilelor de sambata, duminca, sarbatori si libere legale..

Deasemenea este posibil ca inncazuri particulare ca de exmplu: oferte si promotii de blackfriday, Paste, Craciun, etc numarul comenzilor sa fie mult mai mare decat in mod curent si coletul sa ajunga la dumneavostra in mai mult de 24 de ore.

b) In cazul in care plata se efctueaza cu cardul sau op, coletul va pleca de la noi, dupa confirmarea platii si va ajunge la dumneavostra prin serviciile de curierat in 24 de ore.

c) In cazul in care produsele comandate nu se afla in stoc, ele vor fi disponibile in cel mult 3 saptamani. Exista cazul extrem de rare datorita de exemplu conditiilor meteo iarna, cand transpotul international de marfuri este ingreunat, cand acest termen poate creste la 4 saptamani.

Ca observatie dorim sa subliniem ca firma nostra foloseste contractual servicii de curierat in 24 de ore de la predarea coletului catre curierul desemnat. Nu putem sa ne asumam raspunderea, daca exista intarzieri in livrarea produselor dupa ce coletul a ajuns in posesia firmei de curierat. Va putem, insa, ajuta si vom face toate demersurile pentru a va informa in legatura cu status livrarii produselor comandate de dumneavoastra. Nu ezitati, in acest caz, sa ne contactati in scris la adresa de email……

10. Pretul produsului include si costurile de transport?

Firma nostra livreaza produsele gratuit pentru comenzile de minim 500 lei.

11. Cum urmaresc statusul comenzii?

Daca nu ati primit o notificare in scris sau un SMS cu numarul de AWB al coletului dumneavostra pentru a putea urmari in sistem comanda, va rugam sa ne trimiteti o notificare in scris la adresa de email…..

12. Daca numarul meu de AWB este invalid ce pot sa fac?

Va rugam sa verificati corectitudinea datelor introduse pentru urmarirea coletului. Daca sunteti siguri ca datele introduse sunt corecte si numarul de AWB este incorect atunci :

Va rugam sa contactati departamentul nostru dedicat pentru clienti si suport tehnic si sa le furnizati numarul dumneavostra de comanda. Vom contacta compania de transport în numele dumneavoastra si vom notifica in scris in momentul in care exista alte informatii suplimentare.

13. Garantia si returul produselor

Produsele furnizate de firma noastra sunt ambalate pentru a oferi conditii de maxima siguranta in momentul transportarii acestora si ajung la dumneavoastra in siguranta si sigilate. Pentru orice problema aparuta, va rugam sa o mentionati in scris curierului in momentul primirii coletului si sa ne notificati in scris la adresa de email…….

Daca echipa nostra nu primeste o notificare scrisa procedura de retur si garantie nu poate fi demarata.

Articolele care pot fi returnate / rambursate sau schimbate în termen de 30 de zile de la primire trebuie sa respecte urmatoarele criterii:

Obiecte defecte deteriorate / rupte sau deteriorate la sosire.

Contactati centrul nostru de asistenta cat mai curand posibil daca întalniti oricare dintre situatiile de mai sus.

Daca, din orice motiv, decideti ca nu mai doriti articolul. Ne puteti raporta în termen de 30 de zile de la primirea coletului.

Articolele care nu pot fi returnate.Nu vom accepta returnari în urmatoarele conditii:

1. Articole în afara termenului de garantie de 30 de zile.

2. Articole uzate, folosite sau folosite gresit. Produsele care nu sunt sigilate.

Nota: Toate returnarile trebuie sa fie autorizate de echipa eecedu.ro prin intermediul centrului de asistenta si suport. Produsul returnat fara un formular de returnare a marfii nu va fi acceptat.

14. Procedura de returnare si intervalul de timp

Va rugam sa urmati cu atentie procedura de retur pentru a reduce la minimum întarzierile:

1. Daca obiectul dvs. este returnabil (a se vedea mai sus), va rugam sa trimiteti o notificare scrisa la adresa de email…….:

• Numele dumneavoastra si datele de contact

• Numarul comenzii

• Numele produsului

• Motivul returnarii

• Starea in care se afla produsul. Produsul este sigilat. Daca produsul contine piese care sunt sigilate in pungi, acestea sunt sigilate.

• Contul in care putem efectua transferul bancar

2. Echipa noastra prin colegii de la serviciul clienti va raspunde solicitarii dvs. în cel mai scurt termen si va va furniza un formular de retur împreuna cu adresa noastra de retur.

3. Va rugam sa returnati articolul în conformitate cu instructiunile noastre din formular si sa ne trimiteti dovada de returnarii sub forma numarului de AWB.

4. In momentul in care am primit articolele returnate, le vom verifica sa fie in conformitate cu criteriile nostre, va vom trimite un e-mail si vom demara procedura de schimb sau ramburs în termen de 30 de zile.

5. Pentru rambursarea produselor cu plata card sau op, aceasta se va efectua in termen de 7-14 zile lucratoare de la primirea coletului de catre firma noastra.

6. Pentru rambursarea produselor cu plata la livrare, aceasta se va efectua in termen de 7-14 zile lucratoare de la primirea coletului de catre firma noastra.

7. Va rugam sa retineti ca nu putem prelucra nici un produs returnat care a fost trimis înapoi fara acordul nostru prealabil. Toate articolele returnate trebuie sa aiba un numar de inregistrare pe care-l obtineti dupa completarea formularului de retur. Procedura de retur poate fi initiata numai în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletul de catre dumneavoastra. Putem accepta doar produsele returnate care sunt în starea lor initiala.

8. Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea si schimbul oricaror produse care au fost folosite incorect, deteriorate, desigilate sau de pe care au fost eliminate etichetele. Toate ambalajele produsului trebuie sa fie intacte si sa nu fie deteriorate.

15. Costuri de transport pentru retur si adresa unde sunt returnate produsele

Ne propunem sa oferim servicii de care sa beneficieze toti clientii nostri fideli. Va rugam sa ne contactati întotdeauna înainte de a returna articolele, trimitand o notificare scrisa pentru a obtine formularul de retur.

1. Toate taxele de transport pentru returnare produselor sunt suportate de clienti. Taxele de transport nu sunt rambursabile.

2.Va rugam sa contactati oficiul postal local sau firmele de curierat disponibile in regiunea dumneavoastra pentru returnarea produselor.

Va rugam sa ne notificati in scris daca nu ati mentionat in formularul de retur, cu toate datele necesare si metoda aleasa pentru retur, acest lucru insemnand numele firmei de curierat/posta, numarul de AWB pentru urmarirea coletului, data estimativa de sosirea a acestuia la sediul nostru, modalitatea de ambalare pentru transport a coletului, etc.

3.Dupa ce ati contactat departamentul nostru de asistenta si suport pentru clienti si ati ajuns la un acord reciproc, veti putea trimite produsele la depozitul nostru. Dupa ce am primit produsele vom confirma informatiile din formularul de retur pe care ni le-ati furnizat si vom examina starea produselor si a elementelor componente.

Daca toate criteriile relevante au fost îndeplinite, vom procesa o rambursare daca ati solicitat acest lucru; alternativ, daca ati solicitat un schimb, vom inlocui produsul si acesta va fi trimis catre dumneavostra de la sediul nostru.


PERSOANA JURIDICA


In acest caz echipa noastra de vanzari va poate ajuta cu o oferta special adaptata nevoilor dumneavoastra si va poate informa despre procedura noastra de reduceri si cazurile in care aceasta se aplica.

Ne puteti contacta in scris pentru a cere o oferta personalizata, la adresele de email cunoscute.

Daca nu doriti acest lucru selectati si adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi. Apasati pe cosul de cumparati. Verificati daca selectia este completa si corecta. In caz ca, doriti sa renuntati momentan la un produs il puteti sterge apasand pe X-ul rosu din stanga, din tabelul cu produse.

Daca aveti un cupon de reducere, va rugam introduceti codul acestuia inainte de a finaliza comanda.

Va rugam verificati corectitudinea datelor introduse pentru facturare si livrare, mai ales daca alegeti o adresa alternativa sau o alta persoana disponibila pentru livrare. In acest caz ne ajuta si un alt numar de telefon.

Nu uitati sa consultati LECTIILE PRACTICE gratuite pentru produsele selectate.


INSTITUTIE DE INVATAMANT/SCOALA


In acest caz echipa noastra de vanzari va poate ajuta cu o oferta special adaptata nevoilor dumneavoastra si va poate informa despre procedura noastra de reduceri si cazurile in care aceasta se aplica.

Ne puteti contacta in scris pentru a cere o oferta personalizata, la adresele de email cunoscute.

Un reprezentat al firmei noastre va poate ghida pentru a le oferi elevilor o experinta LEGO Education STEAM completa, prin achizitionarea materialelor necesare pentru un laborator complet care se adreseaza invatamantului Prescolar, Primar si Gimnazial.

Daca nu doriti acest lucru selectati si adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi. Apasati pe cosul de cumparati. Verificati daca selectia este completa si corecta. In caz ca, doriti sa renuntati momentan la un produs il puteti sterge apasand pe X-ul rosu din stanga, din tabelul cu produse.

Daca aveti un cupon de reducere, va rugam introduceti codul acestuia inainte de a finaliza comanda.

Va rugam verificati corectitudinea datelor introduse pentru facturare si livrare, mai ales daca alegeti o adresa alternativa sau o alta persoana disponibila pentru livrare. In acest caz ne ajuta si un alt numar de telefon.

Nu uitati sa consultati LECTIILE PRACTICE gratuite pentru produsele selectate.

Aveți nevoie de mai multe informații, aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor in legatura cu produsele LEGO Education?

Completați Formularul de Contact și vă vom contacta in cel mai scurt timp! 

Alternativ ne puteti contacta telefonic: 021.32.32.106; 0731571308, sau prin e-mail: eecedu.ro@gmail.com

Aboneaza-te la newsletter

Subscribe to our mailing list and get a special surprise