Despre noi
Incepand din anul 2015, compania noastra a devenit partener autorizat al LEGO® Education in Romania.
Produsele si solutiile educationale oferite sunt adecvate si utile pentru predarea si învătarea unor subiecte importante din programa scolara STEAM (Știință, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematică), indiferent de nivelul de invatamant: primar, gimnazial, liceal, atat in unitati de invatamant public sau privat cat si pentru homeschool sau afterschool.
Despre LEGO® Education
Anul acesta, LEGO® Education sarbatoreste 40 de ani de invatare hands-on.
Solutiile propuse au la baza colaborarea cu cadre didactice și specialiști in educație, pentru a oferi experiențe de învățare ludice, care aduc la viață în sala de clasă subiectele studiate și fac procesul de învățare distractiv și de impact. Soluțiile pentru predare și învățare practică hands-on, inspiră interesul pentru Știință, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematică (STEAM), pentru invatamantul preșcolar, gimnazial și liceal. Acestea se bazează pe sistemul LEGO® de învățare prin joc, combinat cu resurse digitale și materiale relevante pentru curriculum.
Oferind o gamă diversificata de resurse educaționale fizice și digitale care încurajează elevii să gândească creativ, să motiveze sistematic și să exprime liber potențialul de a-și modela propriul viitor, LEGO Education este axat pe a ajuta elevii să-și creeze încrederea în învățarea STEAM – Build Confidence.
INVATARE PRIN JOC – Playful learning
În literatura de specialitate, jocul didactic este o metodă de sine stătătoare, dar şi un mijloc eficient de activizare a întregului colectiv de elevi, dezvoltând spiritul de echipă. Este adevărat că elevii, mai ales în clasele primare, consideră jocul o activitate recreativă, relaxantă, însă ea are un puternic caracter formativ, prin intermediul motivaţiei ludice.
Metoda nu este deloc „nouă“, ci mai degrabă folosirea ei în manieră modernă ar putea fi considerată inovativă.
În ultimii cinci ani, Fundația LEGO și partenerii au examinat literatura de specialitate despre învățare prin joc și au ajuns la concluzia că jocul este educativ atunci când este vesel, semnificativ, antrenant activ, iterativ și interactiv social.
Acest studiu urmărește să înțeleagă rolul și impactul învățării prin joc la școală.
Fundația LEGO, are o viziune holistică, că învățarea cuprinde întreaga gamă de abilități, inclusiv cognitive, sociale, emoționale, creative și fizice. Aceste redefiniri ale jocului și învățării oferă cadrele pentru acest studiu.
The unrealize potential of learning through play at school